Contactpersonen voor Landa:

Israël:

Tel.: +972 (3) 923-5383

Imagine! wordt beta-site voor de S10 Nanographic Printing®-pers van Landa

Toonaangevend producent van oplossingen voor in-store marketing kiest Landa om haar productie van hoogwaardige materialen voor point-of-sale en signage te migreren van offset naar digitaal

Imagine

Dusseldorf, Duitsland (Drupa 2016), 6 juni 2016 – Imagine!, de marktleider op gebied van grote point-of-sale displays en in-store signage in Noord-Amerika, wordt een bèta-locatie voor de Landa S10 Nanographic Printing®-pers, Landa’s enkelzijdige pers voor vouwkarton en point-of-sale- en point-of-purchase-toepassingen (POP/POS) op B1-formaat (1.050 mm).

imagin

De Landa-pers wordt geïnstalleerd in de Imagine!-vestiging in Minneapolis (VS). Het systeem zal voornamelijk worden gebruikt voor productie van POP-/POS-displays, waarbij de specificaties van de pers op gebied van afmetingen, hoge druksnelheid en ongeëvenaarde drukkwaliteit optimaal kunnen worden benut. Het S10-systeem kan worden ingericht zonder substraatuitval en zal worden ingezet om gepersonaliseerd drukwerk te produceren tegen aanzienlijk lagere kosten dan de traditionele fulfillment services.

“Wij hebben deze pers aangeschaft omdat wij zien dat Benny Landa innovatieve technologieën ontwikkelt die nieuwe wegen ontsluiten voor onze sector,” aldus Craig Mandery, Chief Business Officer bij Imagine!. “Normaal gesproken lopen we niet zo voorop bij technologische ontwikkelingen. Maar we hebben groot vertrouwen in Nanography® en willen een duidelijke bijdrage leveren in de digitale revolutie die zich aankondigt in het mainstream drukwerk. Met de formaten en snelheden die Nanography biedt, is dit de eerste digitale printoplossing die ons in staat stelt om af te stappen van offset. De lagere inrichtingskosten en kortere doorlooptijden bieden goede mogelijkheden voor een aanzienlijke omzetgroei.”

Chairman van de Landa Group, Benny Landa, zegt: “Imagine! beschouwt haar klanten als partners en heeft de benijdenswaardige reputatie dat zij geen enkel verzoek weigeren. Wij zijn er trots dat een onderneming met deze reputatie ons helpt om Nanography te introduceren in de markten voor POP/POS en in-store signage. Imagine! is een creatieve en innovatieve pionier op gebied van in-store marketing en wij zijn zeer blij dat wij hen kunnen helpen bij de migratie van hun activiteiten van offset naar digitaal.”

EINDE

Over Imagine! Print Solutions

Imagine! is de markleider op gebied van oplossingen voor in-store marketing in Noord-Amerika. Samen met haar dochteronderneming Classic Graphics biedt de onderneming een ongeëvenaard breed gamma van diensten aan voor retail en brand-based marketing, waardoor Imagine! campagnes met grote point-of-purchase / point-of-sale displays en in-store signage met een grote herhalingsfrequentie kan uitvoeren. Imagine! biedt totaaloplossingen aan met trajecten vanaf ontwerp via campagneproductie en kitting tot aan fulfillment. Dankzij in eigen huis ontwikkelde services en toepassing van technologieën kan Imagine! de traditionele en complexe leveringsketens van klanten elimineren, met betere kwaliteit en hogere speed-to-market tegen lagere totale kosten. Zeer diverse klanten, van Fortune 500-ondernemingen, Fortune 1000-retailers, fastfoodrestaurants en buurtwinkels tot bedrijven die merkartikelen voor consumenten verkopen, vertrouwen allen op de services voor klantgeoriënteerde bedrijfsprofielen, kitting, merchandising, voorraadbeheer en on-demand services voor e-commerce die Imagine! biedt voor de uitvoering van bedrijfskritische in-store campagnes. Imagine! werd opgericht in 1988 en heeft haar hoofdkantoor in Minneapolis. Bezoek voor meer informatie http://www.imagineps.com/.

Over Landa

De Landa Group die wordt aangevoerd door de oprichter van Indigo, Benny Landa, bestaat uit vier bedrijfsonderdelen: Landa Digital Printing, waarvan de Nanographic Printing® drukpersen de “winstgevenheidskloof” van de industrie overbruggen, kosteneffectief de veelzijdigheid van digitaal met de eigenschappen en snelheid van offset combineren en kleine tot middelgrote oplagen tegen de laagste kosten per digitaal gedrukte pagina in de sector produceren; Landa Labs, de innovatieve arm van de groep die nanotechnologie onderzoekt voor toepassing op alternatieve energie, industriële coatings, cosmetica, verpakkingen, medicijntoediening en andere gebieden; Landa Ventures, dat investeert in jonge bedrijven met complementaire disruptieve technologie, en het Landa Fund, dat kansarme jongeren helpt een hogere opleiding na te streven. Benny Landa blijft zijn portefeuille van meer dan 800 octrooien wereldwijd uitbreiden en deze biedt de door hem opgerichte bedrijven een gedegen basis van intellectueel eigendom. Meer informatie is te vinden op landanano.com of volg ons op sociale media op landanano.com/social.

Imagine! Contactpersonen:
Chris White